Slarvat

Jag har varit onyttig idag. Har ätit chips och druckit cola. Men nu blir det inget sånt på ett bra tag igen. Har i alla fall varit duktig och inte ätit nåt sånt på ca 3-4 veckor. Så jag kunde ju unna mig det idag. Jag har ju några månader på mig att gå ner dom sista kilona. Jag ska gå ner dom innan sommaren. Jag skulle inte äta nåt onyttigt under hela januari, men det sprack ju. Men jag hade varit sugen på chips i flera dagar. Så nu har jag blivit av med suget.

Jag kommer hur som helst att inte dricka en droppe alkohol under januari och februari. Jag var senast full på juldagen och drack ett shotglas likör på nyårsafton innan tolvslaget. Så jag har inte druckit nån alkohol under detta år än.

Jag kommer att vara en riktig pingla under sommaren 2012. Smal och snygg... Haha.

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0