Time for work

Igår kväll så spelade jag lite tv-spel med Lotta & Pata. Det var trevligt.

Sen under natten tog jag en testrunda med bilen för jag kunde inte sova. Jag hade inte haft igång bilen på en vecka, så jag nyfiken ifall den skulle starta. Det gick bra att få igång bilen och jag åkte ett varv på stan. Jag är van vid att bilar vägrar starta om dom stått ett tag under vintern. Men 740n verkar inte ha det problemet. Den kan stå en vecka i kylan och ändå funka när jag ska ha den.

Meduza tog med en död mus inatt, snacka om mysigt. Speciellt när hon tuggade på den så man hörde benen gå sönder. Men men det är sånt katter gör, jag vet i alla fall att Meduza är en bra jägare.

Jag ska jobba hela helgen. Börjar jobba ikväll. Men nästa vecka jobbar jag bara 2 dagar... Wihooo....

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0