Time Will Tell the tale

Jag funderar hur jag ska göra med en del saker. En del av dom får ligga på is några månader för det är ingen ide att engagera sig i det nu.

Jag har tänkt en hel del och kommit på att det finns många idioter i världen. Det värsta är att dom själva inte kan erkänna det. Jag umgås heller med någon som kan erkänna sina brister och inse att dom gör fel & försöka ändra på det. Än att umgås med folk som aldrig bättrar sig hur mycket man än säger åt dom att dom beter sig som svin.

Jag kan bara säga en sak till en del: dra åt helvete. Jag är så sur på en del personer just nu. Jag vet nu att dom aldrig har brytt sig om andra, dom bryr sig bara om sig själva. Idioter...

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0