Torsdag hele daga

Jag mår bättre och orkar mer nu. Men jag har fortfarande den jävla hostan kvar.

Jag har nyss kommit hem efter att ha varit till Willys med min bror. Jag handlade mat inför imorgon, då ska jag bjuda på tacos... Mums. Dessutom hämtade jag ut ett paket plus köpte 2 rosa skrivhäften så jag kan börja skriva dagbok igen. Jag behöver ventilera lite tankar och känslor som jag inte vill berätta för vem som helst. Dessutom så är det kul att skriva ner saker man har gjort mer i detalj, det är roligt att läsa senare. Tex om jag har varit på fest, så kan jag skriva ner allt kul som har hänt med namn och detaljer. Det vill jag ju inte göra i bloggen. Jag tycker att det är kul att kunna läsa alla snaskiga detaljer och minnas allt kul man har gjort.

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0