Trevlig kväll

Idag jobbade jag 7-12, så det var riktigt gött. Det är väldigt sällan jag slutar så tidigt eftersom jag jobbar heltid.

Efter jobbet har jag umgåtts med min bror. Vi var och hälsade på mamma & Lennart. Mamma klippte Martins hår, så nu är han inte så långhårig längre. Han hade inte klippt sig sen Lotta klippte honom i somras.

Sen åkte vi hem till mig och glodde på film. Pappa och Ingvor kom förbi en liten sväng också.

Martin åkte nyss, så nu sitter jag själv och glor. Martin är tvungen att gå upp tidigt imorgon. Han ska hjälpa pappa med lite grejer. Plus att han måste städa ur 240n för han ska sälja den imorgon.

Jag är ledig imorgon, det är skönt. Så det blir att bara ta det lugnt och inte behöva bli stressad att jag måste sova. Jag har sovit så dåligt denna vecka och jag har jobbat 3 dagpass. Det har varit lite jobbigt att gå upp tidigt 3 dagar när jag inte har sovit ordentligt.

Får väl se om jag hittar på nåt kul ikväll eller om det bara blir ännu mera soffhäng. Det blir hur som helst nyktert och städat.

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0