Trött... Suck

Jag är så trött idag. Men jag slutade tidigare för jag skulle vara på teamträff på eftermiddagen som vi skulle ha haft igår. Dom hade glömt att säga till att dagen för teamträffen hade flyttats. Så jag tog några timmar minus och gick hem tidigare. Skönt att få sluta tidigare än vad jag skulle göra.

Imorgon jobbar jag bara till kl.12, det ska bli riktigt gött. Sen på fredag är jag ledig... =)

Jag blir lite fundersam på en del människor. Dom är riktigt usla vänner och är riktigt sviniga personer ibland ändå så tycker dom att alla andra är dumma. Hmm... Om dom vill bli behandlade bättre får dom väl se till att behandla andra på ett bättre sätt först.

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0