Upp och ner

Allt känns så upp och ner hela tiden. Ena stunden är jag lycklig som fan och nästa stund är jag deppig som fan. Jag känner att det finns många saker som gör livet värt att leva, men det är också många saker som gör en på dåligt humör.

Jag blir så irriterad på en del människor. Dom är så jävla falska, dom skulle aldrig erkänna att dom har gjort nåt fel. Dom ljuger om allt, det är konstigt att det är någon överhuvudtaget som vill umgås med dom. Jag tycker att dom är stora idioter... Jag ser rött varje gång jag ser dom människorna just nu. Det egentligen ingen idé att slösa energi på dom. Men när jag har mycket tid över som nu när jag är sjuk, så blir det lätt att jag tänker på en massa olika saker.

Over and out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0