Vem fan är Casper?

Jag blev väckt imorse vid strax före kl.8 av att min andra mobil. Det är inte så många som har det numret och det är ingen som brukar ringa till den längre. Jag använde den telefon när min iPhone var på lagning. Det var någon som frågade om Casper var vaken och jag känner ingen Casper. Jag svarade inte första gången det ringde, men när det ringde igen så svarade jag. Eftersom jag var väldigt fundersam på vem fan det var som ringde mig så tidigt på morgonen. Så jag svarade bara vem fan är Casper, sen la jag på. Blev lite sur att nån ringde mig så tidigt på morgonen när jag är ledig med tanke på att jag gick och la mig rätt sent inatt. Så det blev inte mycket sömn.

Helt otroligt, jag har gått ner ca 2 kg under senaste veckan. Fast det är idag som jag på allvar börjar med mitt nyttiga liv igen och den här gången tänker jag inte slarva. Jag måste se till att inte gå upp i vikt när jag har gått ner dom kilona jag ska gå ner. Jag måste hela tiden tänka på vad jag äter i fortsättningen.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0