Who cares?

Jag saknar att umgås med en del som jag umgåtts mycket med förr. Men samtidigt är jag så trött på att bli besviken, ledsen och arg. Jag vill umgås med folk som jag kan lita på. Om man bestämmer nåt så blir det av åtminstone 9 av 10 gånger. Inte att bestämda saker enbart blir av 1 av 10 gånger. Dessutom är jag trött på att vänta. Jag vet inte hur många gånger jag har väntat på att folk ska dyka upp eller åtminstone höra av sig att dom inte kommer. Men oftast så hör dom inte av sig överhuvudtaget eller hör av sig dagen efter eller flera dagar senare. Jag vill veta samma dag om nån inte tänker dyka upp. Bestäm inte saker som du vet att du inte kommer hålla.

Jag vet ju nu att dom inte bryr sig och inte vill vara vän med mig. Om dom ville det skulle dom ju försöka att bättra sig. Dessutom försöka att få kontakt med mig. Berätta att dom bryr sig och uppskattar min vänskap. Men samtidigt är det bara ord, det bästa är att visa att dom bryr sig genom att vara bättre vänner. Alkoholen ska inte gå före vänskap.

Nu är det dags att dra till jobbet.

Over and out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0