Älskar skvaller...

Varför är jag en av dom få som kan erkänna att jag älskar skvaller och skitsnack? Jag älskar att både prata om folk och höra andra prata om folk.

Jag tycker däremot inte om när folk inte kan erkänna när dom har sagt vissa saker. Jag personligen bryr mig inte så mycket om folk snackar skit om mig. Men jag ogillar om mina kompisar blir ledsna av att folk säger saker och dessutom inte kan vara ärliga & säga att dom har sagt vissa saker.

Jag tycker bara att det är roligt om folk tycker att jag är så intressant att dom pratar om mig. Och jag är ärlig om folk frågar mig om jag har sagt saker om dom. Men tyvärr får folk oftast höra en annan version än den man har sagt. T.ex. Så sa jag för länge sen att jag inte fattade att en killkompis hade blivit tillsammans med en viss tjej. Men hon hade hört att jag hade sagt att han inte älskade henne. Jag sa inget om vad han kände för henne, jag menade att hon är en galning och han en idiot som ville vara tillsammans med henne. Dom är ju inte tillsammans längre, det var ju liksom dödsdömt från början... Haha.

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0