Fan vad förbannad jag är

Snacka om att folk inte har nåt i hjärnan. Det finns ju en anledning varför jag har tagit bort ringklockan. Fattar inte idioterna vinken att jag är trött på deras jävla busringningar. Nä, då har dom börjat med att knacka på istället.

Jag uppskattar inte att bli väckt mitt i natten när jag ska upp tidigt och jobba.

Jag bryr mig inte om dom festar och spelar musik, men dom kan fan låta bli att röra min dörr.

Dom verkar inte fatta att jag jobbar helger och vill inte bli väckt mitt i natten.

Jag kommer snart att ringa polisen eller Securitas om dom inte ger sig. Jag orkar inte att bli väckt var och varannan helg.

Snacka om att dom inte har mycket till hjärna när dom inte fattar att jag tog bort ringklockan på grund av dom. Jag vill inte att dom ska ringa på och jag vill inte heller att dom ska knacka på.

Ni får fan ge er nu, jävla svin.

Over and out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0