In your face, farmor...

Jag tycker att "Den sista dokusåpan" var så bra som man kunde vänta sig. Det är ju "skräp-TV", så då är det liksom lite B-igt. Men jag älskar ju nämligen skräp-TV och sånt som är lite B. Så jag kommer antagligen att se dom andra avsnitten också.

Jag glor ju på skit som "Big Brother", ruttna amerikanska college filmer, dåliga skräckfilmerr etc, så jag har inte så hög standard som en del snobbar har. Vad hade ni väntat er? Det är så klart att "Den sista dokusåpan" är en riktig B-serie. Men jag tyckte i alla fall att det var bra. Den var helt i min stil.

Jag säger som min bror en gång sa: jag ser ut som skit, men det är min stil att se ut som skit.

Jag skäms inte vara att gilla sånt som andra tycker är skit, it's My style.

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0