Jag vill.... åååhhhh...

Jag hoppas att Topcats vinner Melodifestivalen, men det är ju tyvärr bara önsketänkande. Antagligen vinner ju Loreen som är så jävla segertippad. Jag kom inte ens ihåg hur ens låt gick efter jag hade hört den en gång och en vinnarlåt måste man minnas efter att ha hört den en gång. Det lustiga är att när jag kollar på Facebook så är det inte en jävel som hoppas på att Loreen ska vinna eller hejar på henne. Så jag hoppas att "favoriten" faller hårt som faaan. Jag stör mig som faaan på hennes lugg, klipp luggen för faaan så du ser. Jag tycker också att hon skulle ha lite mer personlighet och roligare kläder. Hennes personlighet är lika rolig som att titta på när färg torkar.

Heja Topcats... för faen...



Jag och Fredrik Lilja från Topcats 2004. Vilken jävla min jag har egentligen. Men jag var nykter och min dåvarande kompis Jenny frågade om han ville ställa upp på bild med mig. För att jag hade berättat för henne att jag tyckte att han var jävligt snygg. Jag tyckte nog bara att det var väldigt pinsamt, jag var väldigt blyg på den tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0