Jobbigt att duscha

Så länge jag inte gör nåt och inte anstränger mig, så mår jag rätt så bra. Men så fort jag anstränger mig lite grann, så får jag svårt att andas och hostar mycket.

Jag duschade nyss och det var riktigt jobbigt, men behövligt. Om det är jobbigt att bara duscha, så skulle jag nog inte orka med att jobba just nu. Så det är nog bra att jag stannar hemma denna vecka och vilar fast att jag känner mig rätt okej. Men jag känner mig ju bara frisk om jag inget gör, så jag måste vara hemma och ta det lugnt. Så jag orkar att jobba sen, för just nu har jag inte ork eller kraft till att jobba. Jag blir slut bara jag går några steg här hemma, så skulle jag nog inte orka jobba.

Jag har redan gått ner dom 2 kilona som jag hade gått upp. Det är lite skumt med vikten just nu. Den pendlar väldigt mycket upp och ner.

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0