Lite tråkigt, men men...

Jag tycker att det var tråkigt att Jessica fick lämna Big Brother igår. Hon var rätt så rolig för hon fattade inte så mycket. Hon fattade inte att dom andra inte ville lyssna på hennes tjat hela tiden. Det var likadant förra året att en av dom roligaste (Cilla) fick lämna i början för att dom andra nominerade henne. På grund av att dom irriterade sig på henne och tittarna måste ha irriterat sig också antar jag.

Men jag vill hellre rösta ut nån som är tråkig än nån som är irriterande. Det blir ju mer drama om dom irriterar sig på varandra. Jag hade hoppats på att Sipan skulle åka ut. Han är sååå tråkig, han bidrar inte med nåt. Han är så negativ och skiter bara i saker & ting. Hoppas han åker ut nästa gång för han blir väl autonominerad då också för han klarade inte att cykla på enhjulingen.

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0