Moraltanter...

Jag vet att en del blir väldigt upprörda över vad folk skriver på Facebook och i sina bloggar. Dom tycker inte att man ska skriva vad som helst och berätta öppet om sitt liv.

Jag älskar att öppet berätta om mitt liv. Jag har inga hemligheter, jag skäms inte över mig själv och jag tycker en del är för fega.

Jag vet att många säkert sätter kaffet eller whatever i halsen när dom ser att jag skriver öppet om att jag inte har haft sex på länge. Att jag inte vill ha sex förens jag träffar någon som jag tycker om.

Jag vill ha ett förhållande. Jag trivs bra med att vara singel, så jag letar inte direkt. Men jag har varit singel för länge och det skulle vara kul att testa nåt nytt. Så jag skulle vilja ha en pojkvän. Men jag hänger inte läpp, om jag inte träffar någon som jag trivs ihop med just nu. Jag tänker inte bli ihop med någon vara för att ha nån. Då är jag hellre singel resten av livet. Jag vill vara tillsammans med någon jag trivs ihop med och har känslor för.

Jag har inte känslor för nån just nu och har inte haft det på över 1 år. Har inte träffat nån som det har klickat med.

Jag förstår inte varför folk är så känsliga och tycker att det är så fel att man skriver öppet om sitt sexliv. I dagens samhälle så finns sex överallt, hela tiden. Men det är inte så hemskt att folk nästan har sex på dom flesta reklamerna, serier etc som visas mitt på ljusa dan. Men att privat personer öppet berättar eller skriver om sex det är tabu. Det ska man inte göra liksom.

Jag säger bara en sak; I don't care what people say, I'm gonna do it anyway...

So long bitches....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0