Precis vaknat

Jag har sovit ett par timmar nu, det var riktigt skönt. Jag var så trött efter att ha jobbat 6 dagar.

Jag gick upp kl.7 imorse och tvättade. Alltid lika roligt att komma till tvättstugan eller inte. Var inte städat på ett tag, var så jävla smutsigt. Det är det nästan jämt när jag ska tvätta. Folk innan mig städar aldrig efter sig. jag fick städa innan jag började tvätta för att det såg för jävligt ut. Jag ville inte ens ta in min smutstvätt dit in.

Efter att ha varit i tvättstugan och blivit irriterad, så dammsög och moppade jag golven. Bäddade rent i sängen. Så nu är det lite fräschare här hemma.

Sen duschade jag och åt lite frukost. Efter det så kom Tony och hälsade på en sväng. Vi satt och snackade lite skit.

Vid ca kl.13, så åt jag mat. Räkstuvning, pasta och grönsaker, mums. Efter jag hade ätit, så var jag så trött. Så
Jag tog mig en liten tupplur.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Får väl börja med att besöka toaletten.

Puss puss...

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: william

räkstuvning är sååå gott:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Earlier life" modell bilder som jag har tagit på min vän Tove:D

2012-03-19 @ 17:12:22
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0