Sovit dåligt...

Jag hade skitsvårt att somna igår, jag låg och tänkte en massa. Jag tänkte på att jag jämt har sån jävla otur. Jag vill ha kärlek, men det enda killar vill är att knulla. Och vill dom ha ett förhållande, så vill dom inte ha det med mig eller så vill inte jag ha dom. Jag har jättesvårt för att bli kär, när jag väl blir kär så blir jag kär i fel person. Antingen är det en idiot eller så är inte känslorna inte ömsesidiga plus att han är en idiot.

Hur som helst är det största bekymret att hitta nån som jag klickar med. Jag är inte kräsen som en del tror. Jag har svårt för att bli kär och oftast får jag känslor för nån som inte känner likadant. Och jag är inte så sugen på att bli tillsammans med någon bara för att han gillar mig, jag vill känna nåt för honom också. Det finns en del killar som har haft känslor för mig, men jag har inte känt nåt för dom tyvärr.

Det är för mycket tankar som snurrar runt i mitt lilla huvud just nu. Jag får antagligen acceptera att jag är dömd till att bli en galen kattkvinna. Jag kommer troligtvis inte hitta min man, jag ger upp.

Jag får nog nöja mig med att få kuk lite då och då. Jag kommer inte att hitta kärlek i denna värld.

Sug & svälj, trevlig helg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0