Time to sleep?

Det är kanske dags att sova lite granna. Har precis borstat tänderna, så då borde det naturliga vara att sova nu.

Har umgåtts lite med Pata och Lotta idag. Pata har skruvat fast benen på min säng. Dom satt lite löst, det kändes som om hela sängen skulle rasa ihop när jag låg på den. Man kan ju tro att jag har haft sexorgier eller nåt... Haha. Men det har jag inte, jag vet inte ens när jag hade sex i min säng senast. När jag har haft sex dom senaste gångerna, så har det inte varit på hemmaplan. Det har inte ens varit i Närke... Haha.

Men nu så lever jag typ i celibat, för jag väntar på Mr.Right... Haha. Tyvärr så existerar inte han, så jag får nog tyvärr nöja mig med Mr.Wrong, Mr.Right now eller Mr.Something else om jag ska ha nån slags karl överhuvudtaget.

På det stora hela, så är dom flesta karlar jävla svin. Det finns bara ett fåtal bra och dom är antingen upptagna, bögar eller så vill jag inte ha dom. Jag har ju nämligen jävligt svårt för att bli kär och tyvärr så blir jag aldrig kär i några vettiga karlar när jag väl blir det. Men men shit happens and then you die...

Puss i ljumsken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0