Tisdag för faaen...

Jaha, nu är det då tisdag igen. Imorgon är det dags att jobba igen efter att ha varit ledig måndag och tisdag. Det går nog bra förhoppningsvis. Det har varit lite lugnare på jobbet igen, men det kan vända fort. Vissa dagar är det ett helvete och andra dagar är det kul att jobba.

Nu har jag beställt några klänningar, så det blir att ha nån av klänningarna på Påskafton. För då blir det att rocka loss som faaan. Det blir väl att ta nån drink på fredag, men det blir rätt så lugnt. För jag ska jobba kväll på lördag. Men sen så blir det inte att dricka nåt förens på Påskafton.

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på just nu. Är lite rastlös och bara muppar loss till musik här hemma för mig själv... haha. Jag har sån brist på idéer vad man kan hitta på. Dessutom har jag aldrig lust till nånting nu för tiden. Jag känner att det mesta bara tar emot. Men men det blir kanske bättre när det blir varmare och det finns mer saker att göra ute och så. Eller så är jag lika anti mot allt då också... haha.



Jag ska väl ta och fortsätta och muppa loss nu... yeah.

Keep on rockin'...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0