Toppen eller inte...

Det känns så trist att jag inte kunde ha sex-partyt igår. Men jag var inte så sugen på att festa eftersom jag mådde skitdåligt. Men jag har brutit min nykterhet för jag drack ca 4 cider i fredags. Jag har ju fortfarande inte festat till ordentligt, men jag har ju ändå druckit lite alkohol nu.

Jag var till jourvårdcentralen i Örebro idag. Först trodde dom att jag hade astma, men när dom hade tagit sänkan så tror dom att jag har lunginflammation. Så jag äter penicillin just nu och så har jag 2 olika inhalationer. Jag andas bättre nu när jag har använt inhalationerna, men jag hostar en hel del fortfarande. Jag känner mig inte helt på topp än.

Over and out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0