Fetto...

Jag kommer att bli ett fetto igen... Jag har ätit så mycket onyttigt dom senaste 2 veckorna. Förhoppningsvis blir jag snart av med mitt sug efter onyttigheter eller åtminstone blir stark nog att stå emot.

Men just nu känns det som om inget spelar nån större roll. Det är en del saker som känns lite kämpigt just nu.

Jag är lite frustrerad, för det verkar inte som Cheva 57:an någonsin kommer bli fixad. Jag skulle vilja ha klart den till Mariestads Cruisingen, men det är ju bara önsketänkande. Den kommer säkert inte vara klar tills dess. Jag vill inte åka 740 till Mariestad och det är ju ingen som vill att jag ska åka med dom. Jag har så ont i magen av grubblande över detta. Fy faaan va det känns jobbigt just nu.

Det känns som om allt bara går i motvind just nu. För det blir ju antagligen ingenting med nånting på lördag heller som det verkar just nu.

Over and out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0