Söndag idag då

För mig kändes det som det var söndag igår och måndag idag. Men det är ju måndag imorgon ju. Jag ska jobba imorgon med sen är jag ledig tills onsdag kl.16. Det blir att jobba 3 dagar och sen så blir det gött att ha 4 dagar ledigt... Wihooo.

Igår kväll umgicks jag med lite vänner i Kårberg sen blev det att åka hem och sova. Inte för att jag sov så många timmar, men men som tur var jobbade jag bara till kl.13 idag. Jag vilade en stund efter jobbet, så jag har ork att jobba imorgon även om jag sover dåligt inatt.

Nu har jag släppt ut Stig-Elvis från badrummet. Får hoppas att det är bättre med hans kisseri nu när han har ätit special foder i några dagar.

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0