Sovardag

Usch... Jag är helt slut idag. Igår när jag kom hem från jobbet så städade jag och bäddade rent i sängen. Det är tur att jag gjorde det igår för jag hade inte orkat det idag. Jag känner mig så skum i huvudet och det svider i ena ögat, men det har det gjort i några dagar nu. Det har varit så nån gång förut, det brukar gå över av sig själv. Jag har väldigt känsliga ögon dom blir ofta irriterade.

Idag har jag mest bara legat och vilat. Har inte ork till att göra nåt. Det är nog bra att ta det lugnt idag, så jag orkar jobba imorgon.

Stig-Elvis har problem med urinen igen. Som tur är kom hans speciella kattmat idag, så när han har ätit det några dagar så kan jag släppa ut honom från badrummet. Jag vill inte att han skvätter överallt så han är tillfälligt instängd tills han är bättre igen. Han måste nog äta speciell kattmat resten av livet för så fort han inte äter den maten så får han urinproblem.

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0