Tjohoo...

Igår så var jag ledig och umgicks med Lotta större delen av dagen. Vi var en sväng till "Oceanen" i Olshammar, det var trevligt. Det är väldigt vackert där, det är synd att det är så många som hittar dit nu för tiden. För det skulle vara kul att bada där i sommar, men det är alltid så mycket folk där under sommaren. Så det kanske inte blir nåt med det, får väl se hur det blir.

Innan jag umgicks med Lotta, så var jag och gjorde min hälsoprofil på morgonen. Jag har bra värden och lever ett relativt nyttigt liv. Så jag behöver inte ändra på så mycket. Det jag behöver göra är att sätta igång och gå på mina promenader igen, men jag har inte haft motivation till det på senare tid. Men jag måste verkligen komma igång igen. Bara jag kommer igång, så kommer det att flyta på.

I helgen ska jag jobba, så det blir inte att göra så mycket annat tyvärr. Men men det går nog bra.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0