Vad fan ska jag göra?

Jag slutade jobba kl.16 och det har varit en riktigt lugn dag för en gångs skull. Lite för lugn egentligen. Efter jobbet har jag lagt in bilder på datorn och bränt lite skivor.

Och så har jag räknat lite på hur mycket pengar jag får kvar på lönen nästa vecka när alla räkningar är betalda. Sen så försökte jag räkna ut hur mycket pengar jag spendera på andra saker. Men jag orkade inte räkna ut allt. Matte är verkligen inte en av mina starkaste sidor. Jag är värdelös på matte, så jag gav upp.

Nu så sitter jag här och funderar på vad jag ska hitta på härnäst. Jag är väldigt pigg för att ha jobbat hela dan och knappt sovit nåt inatt. Jag vill göra nåt, men som vanligt vet jag inte vad jag vill göra.

Det blir väl som vanligt ingenting med nåt.

På tal om något annat, så fick jag trevligt besök igår kväll... =)

Over and out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0