Working

Jahopp, snart är det dags att gå till jobbet. Jag är så trött just nu, har inte sovit många timmar.

Jag hoppas att saker och ting ordnar sig nästa vecka. Annars blir det att strunta i Mariestads Cruisingen och stanna hemma & glo på ESC. Får väl se om jag hittar nån att åka med eller hur det blir. Det jobbigaste är att inte veta. Men det är ingen större idé att grubbla på det nu egentligen, får börja kolla runt lite i nästa vecka. Jag hoppas ju på nån lösning.

Denna vecka blir det mest bara att jobba. Jag är ledig på fredag, men då blir det nog bara att ta det lugnt så jag orkar jobba helgen. Jag längtar tills nästa helg för då är jag ledig 4 dagar. För nu på senare tid har jag bara varit ledig 1 dag i taget.

Jag ska väl gå iväg och jobba nu.

Puss & kram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0