Det går åt rätt håll... yeah...

Idag har jag vägt mig igen och jag har gått ner 0,6 kg. Jag går inte ner mycket åt gången, men jag går åtminstone ner och inte upp. Jag vill gå ner ca 0,5-1 kg per vecka och det gör jag just nu, så det är jättebra. Jag åt lite godis, drack julmust etc under Julafton och dagen innan julafton och ändå har jag gått ner i vikt eftersom jag har tänkt på vad jag har stoppat i mig under resten av dagarna under veckan som gått. Plus att jag har inte ätit mängder av det onyttiga, bara lite grann.
 
Sån här skillnad var det på mig förra gången jag gick ner i vikt:
 
 
Jag blev lite deppig häromdagen när jag skulle pröva jeans i en affär. Jag var tvungen att ta en väldigt stor storlek för att kunna få på mig jeansen över höfterna. Jag hittade ett par jeans för ca 200 kr som jag kan ha dom närmsta veckorna innan dom är för stora. Det kändes lite onödigt att köpa dom jeansen egentligen eftersom jag inte kommer kunna ha dom så länge. Men jag ville ha några byxor som jag kan ha på mig som inte är mjukisbyxor.
 
Puss & kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0