Gå ner gravidkilona

Jag gick upp ca 30 kg under min graviditet. Jag gick ner 8 kg efter förlossningen och har gått ner ca 2 kg till. Så jag har cirka 20 kg kvar att gå ner för att väga lika mycket som jag gjorde innan graviditeten. Men jag hade gått upp ca 5 kg innan graviditeten, så jag har ca 25 kg att gå ner allt som allt. Jag var väldigt onyttig både innan och under graviditeten. Jag älskar mat och jag kan inte rå för det. Just nu väger jag ungefär lika mycket som jag gjorde innan jag gick ner i vikt 2009 och jag gick ner dom kilona på ca ett år. Men jag var lite slarvig med maten emellanåt då, så jag har tänkt att försöka gå ner ca 20 kg på ett halvår istället. Jag vägde mig igår och jag väger just nu 82 kg och jag hoppas på att under Juni månad väga under 65 kg.
 
Jag vill vara smalare, så jag kommer i mina kläder igen. Jag tänker inte köpa en massa nya kläder, det har jag inte råd med. Jag ska gå ner i vikt, så jag kommer i dom kläderna jag redan har. Jag har lyckats gå ner nästan 25 kg förr, så jag kan lyckas igen utan några större problem. Det är bara att tänka på vad jag stoppar i munnen och äta nyttigare och mindre med mat. Skippa allt onödigt som godis, chips, läsk, snacks, alkohol, kakor etc.
 
 
Lite inspirationsbilder, jag ska bli lika smal igen... =)
 
 
 
Over and out for now...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0