Sakta men säkert...

Just nu är jag stark och kämpar emot frestelser. Min motivation till att gå ner i vikt är på topp. Men det är lätt hänt att falla tillbaka i gamla mönster och inte tänka på vad jag stoppar i mig. Jag måste fokusera på mitt mål och kämpa på. Inte låta någon eller något få mig ur balans och tappa kontrollen.
 
Eftersom det inte blir så mycket motion just nu, så går det väldigt sakta med viktnedgången. Då hinner kroppen anpassa sig bättre, så det är ju positivt. Jag skulle vilja börja gå ut på promenader igen. Men det har inte blivit av eftersom det har regnat så mycket och jag vill inte dra med mig min son ut när det regnar. Jag måste passa på att gå på promenad när min sambo är hemma och kan ta hand om våran son. Det värsta är att motivationen till att gå på promenader när det är kallt, blåser, regnar eller snöar är inte speciellt hög. Det blir troligtvis inte så mycket promenader dom närmsta månaderna, blir nog mer när det blir varmare igen.
 
Puss & kram... <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0