Tjohoo...

Igår fyllde jag år, men jag har än så länge inte fått så mycket presenter. Jag har fått ett däck, men men jag behövde ju ett däck till min bil så det var ju en bra present. Jag brukar inte få så mycket presenter eller julklappar överhuvudtaget längre, men det kan ju bero på att jag är vuxen och att vi inte ger varandra så mycket presenter längre.
 
 
Jag gjorde smörgåstårta igår. Hade tänkt att bara köpa en smörgåsstubbe, men det fanns inga just då när vi handlade. Så jag köpte lite ingredienser och gjorde en smörgåstårta istället för jag är inte så förtjust i söta tårtor.
 
 
Jag är väldigt bra på att göra smörgåstårtor om jag får säga det själv. Dom brukar både se goda ut och vara väldigt goda att äta.
 
Puss & Kram...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0