Vikten...

Jag vägde mig idag och jag väger ca ett halvt kilo mindre än förra veckan. Så jag går ner i vikt sakta men säkert. Jag hoppas på att ha gått ner ca 20 kilo kg innan sommaren. Jag vet att jag kan lyckas med det bara jag är noga med vad jag äter för nåt och inte stoppar i mig en massa onyttigheter. Efter nyår ska jag köra shake/smoothie/bar diet i 2 veckor för att få lite rivstart på viktnedgången. Sen blir det bara att tänka på att äta mindre kalorier än vad jag förbrukar. Men jag kommer inte slaviskt att räkna kalorier. Jag kommer bara använda sunt förnuft och inte stoppa i mig mer mat än vad jag behöver & inte stoppa i mig mat med väldigt mycket kalorier.
 
Puss puss...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0