Bryr mig inte så mycket...

Ju äldre jag blir desto mindre bryr jag mig om vad folk tycker och tänker om mig. Jag har aldrig riktigt brytt mig om folk pratar om mig, det betyder ju bara att jag är en intressant person. Om folk tycker det är kul att prata om mig så får dom göra det. Om folk inte gillar mig, så är det deras problem och inte mitt. Jaq kan inte tvinga någon att tycka om mig och tycker dom inte om mig vill jag inte ha dom i mitt liv i alla fall. Livet är för kort för att oroa sig vad folk ska tycka och tänka om en. Det är bara att gör det man känner för, klä sig i det man själv tycker är snygg, bara njuta av livet utan att bry sig om småsaker som att folk tycker & tänker en massa saker om ens livsstil, klädstil, kropp etc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0