Gå ner i vikt igen...

Innan jag blev gravid igen, så hade jag lyckats gått ner från 83kg till 66kg. Jag födde tvillingar för snart 2 månader sen och ena tvillingen överlevde inte. =( Men hur som helst så vägde jag 75kg när jag kom efter sjukhusvistelsen på 2 veckor, jag blev väldigt sjuk efter förlossningen. Nu väger jag 72kg. Jag vill gå ner så jag väger mellan 58-62 kg, så jag har ca 10kg kvar att gå ner. Men jag har inte bråttom att gå ner, jag vill helst ha nått mitt mål i november. Så jag har många månader på mig att gå ner dessa kilon. Jag går ner ca ett halvt kilo i veckan, så jag kommer att lyckas. =)
 
Jag ser visserligen rätt så bra ut redan nu efter att ha fött 3 barn under de senaste 2 åren. Men jag vill gå ner så jag kommer i mina gamla kläder som jag hade innan graviditeterna. Jag har ingen lust att köpa en massa nya kläder för att jag inte kommer i dom gamla. Jag klarar av att gå ner i vikt utan några problem, så det är billigare än att köpa en massa nya kläder. Jag har massa kläder som jag knappt har använt, så dom är som nya. Men just nu så kommer jag inte i dom.
 
Jag bjuder på mig själv och lägger upp en bild på mig i bikini. Så här ser jag ut nu:
 
 
Jag kommer se smalare, snyggare & yngre ut när jag har nått min målvikt. =) Men jag tycker själv som sagt att jag redan ser rätt så bra ut för att ha fött 3 barn på kort tid.
 
Puss & kram... =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0