Nyårslöftet som sprack...

Mitt nyårslöfte för i år var att jag inte skulle kolla Facebook mer än 1-2 gånger per dag. Jag har blivit en riktig Facebook missbrukare och kollar FB så fort som jag kan göra det. Jag har inte lyckats med mitt nyårslöfte, jag kollar FB väldigt ofta. Men jag ska försöka att bättra mig och inte kolla lika ofta. Det händer ändå ingenting när jag kollar var 5e minut när jag har tråkigt. Det är bättre att kolla bara någon enstaka gång per dag, det räcker egentligen. Jag försöker att inte kolla så mycket när Didrik är hemma & är vaken, men det blir några gånger även när han är vaken tyvärr. Men jag sitter inte med telefonen när vi är ute och leker. Då håller jag koll på honom så han inte skadar sig eller stoppar en massa konstigt i munnen. Här inne är det mer barnsäkert, finns inte så mycket framme på grund av honom. Jag har ingen lust att städa upp mer än nödvändigt. Ju mindre saker det finns att kasta i golvet desto bättre. Han får kasta omkring med sina leksaker.
 
Jag måste hur som helst skärpa mig och kolla Facebook mer sällan. Det känns så onödigt att kolla FB 20 gånger per dag eller hur många gånger jag nu kollar.
 
Over and out...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0