Sexigt...

Jag har dom senaste åren börjat tycka att det är jävligt sexigt med hårigt bröst på män. Jag har speciellt på senare tid börjat tycka att det är det absolut sexigaste på män. Det är så manligt och het med hårig bringa. Men dom ska inte vara håriga som en björn, det ska vara lagom mycket hår. Det är inte sexig med extremt mycket hår eller hår på ryggen.
 
Jag har börjat tänka väldigt mycket på sex i allmänhet under senare tid. Jag har nog sexbrist... haha. Jag har inte haft sex på ett halvår eller nåt sånt. Men under graviditeten var jag inte intresserad av det för jag hade så jävla ont & kände mig mest bara klumpig & fet. Det är nu när jag inte är gravid längre och känner mig piggare & fräschare som jag börjar känna att jag vill ha sex igen. Men jag har ju ingen att ha sex med, så det blir inte att ha sex på ett tag. Men men jag överlever ett tag till... tror jag... haha.
 
Over and out...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0