Long time ago...

Jag har inte skrivit något i bloggen på ett tag nu. Det är inte för att jag inte har något att skriva, det är bara det att jag inte har haft varken lust eller ork att skriva något. Jag vet inte riktigt vad jag har tänkt att skriva om nu. Jag har hur mycket som helst som jag skulle kunna skriva om, men jag vet inte riktig vad jag egentligen vill dela med mig av just nu. Det är så mycket som pågår i mitt huvud, det är så rörigt i mina tankar ibland. Jag tänker så mycket hela tiden och vissa stunder önskar jag att jag vågade göra mer åt mina tankar än bara tänka.
 
Något som inte har med mina röriga tankar att göra, men som har med min brist på motivation att göra är min viktminskning. Den står jävligt still just nu, jag har under dom senaste veckorna pendlat mellan 68-70. Jag har inte haft så stor motivation till att äta nyttigt och har slarvat en hel del med kosten. Men men jag försöker få tillbaka motivationen för jag vill trivas bättre i min egen kropp och jag trivs bättre när jag väger mellan 58-62 kg. Jag har ju inte så många kilon kvar för att komma dit, så jag kommer att komma dit nån gång i år. Men det kommer ta lite längre tid än vad jag hade tänkt eftersom jag har haft en liten svacka.
 
Just nu känner jag att jag inte har ork eller energi att ha någon relation samtidigt som jag saknar att ha någon. Jag är hellre ensam för alltid än är tillsammans med någon jag inte är kär i. Jag vill att det ska klicka med någon och att det finns personkemi, stämmer inte det så är det ingen idé att lägga ner energi överhuvudtaget. Jag känner ibland att jag är jävligt kräsen, men samtidigt så är jag inte det. Jag har bara en jävla otur att för det mesta falla för karlar som inte faller för mig. Men men när jag minst anar det så kanske jag träffar på någon som gillar mig lika mycket som jag gillar honom. Jag kan ju alltid drömma om att det kommer hända i alla fall... haha.
 
Hur som helst så drömmar jag väldigt mycket just nu. Jag har många konstiga drömmar samtidigt som jag har en del drömmar som känns väldigt verkliga. Vissa drömmar önskar jag var på riktigt, men men får väl se vad som kommer att hända i framtiden. Time will tell the tale...
 
Puss & kram... <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0