Crazy...

Jag är lite galen & sjuk ibland eller i alla fall i mitt huvud. Jag har haft så mycket konstiga tankar, funderingar och idéer på senare tid. Får väl se hur det blir med allt som snurrar runt i mitt huvud. En del saker ska man kanske bara köra på och misslyckas man så är det bara att försöka med något annat. En del andra grejer är ju bara typ som ett skämt i mitt huvud.
 
En grej som absolut inte är på allvar är att jag har tänkt på att gifta mig med mig själv. För jag älskar faktiskt mig själv även om ingen annan gör det. Men med tanke på att jag inte har tänkt att gifta mig någonsin hur kär jag än skulle vara, så kommer jag inte ens att gifta mig med mig själv. Jag har ju också haft funderingar på att hitta en rik karl att gifta mig med, men pengar gör en inte lycklig. Jag är lycklig utan att ha en massa pengar, jag har så jag klarar mig och det är viktigast för mig att kunna vara ekonomiskt självständig. Jag behöver ingen karl som försörjer mig, jag klarar mig bra ändå. Dessutom senaste karl var ju fattig som en kyrkråtta, i det förhållande så var det ju jag som hade mest pengar. Det var ju jag som betalade det mesta, han hade ju sällan några pengar. Hur som helst så funderar jag på om man blir osams med sig själv, hur fan skiljer man sig från sig själv?!? Det går ju liksom inte... haha.
 
Jag har nog får mycket tid och för lite sysselsättning just nu. För jag har så mycket som snurrar runt i mitt lilla huvud.
 
Over and out...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0