Det går upp och det går ner...

Idag så har det varit både en bra dag och en dåligt dag. Jag har i allmänhet känt mig lättirriterad på grund av brist på sömn & värmen som har gjort mig ännu mer matt i kroppen. Men samtidigt så har det också varit en bra dag. En sak har löst sig som jag inte behöver tänka så mycket mer på just nu. Jag har varit duktig med att äta nyttigt och druckit mycket vatten idag. Förhoppningsvis kommer jag nå ett av mina delmål på fredag och det är att väga under 70 kg. Men det märks hur det blir, jag är glad så länge jag inte går upp i vikt. Jag står hellre still i vikt en vecka än går upp 100 gram eller mer.
 
Det har känts lite skumt dom senaste dagarna. Jag har tänkt alldeles för mycket på gamla minnen och ibland önskat att jag kunde gå tillbaka i tiden. Men samtidigt trivs jag rätt så bra med mitt liv nu också, jag har ju mina fina pojkar som jag inte hade för ett par år sedan. Life goes on...
 
Peace & love...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0