Jag känner mig tråkig...

Jag hade funderingar på att festa på lördag. Men som jag känner just nu, så kommer jag nog bara att vara hemma och glo på Eurovision Song Contest finalen istället. Jag känner mig tråkig som bara känner för att vara hemma och mysa. Jag kommer ha barnvakt hur som helst lördag-söndag för jag kommer inte ihåg när jag sov en hel natt senast. När jag var gravid så var jag uppe flera gånger under natten för att kissa eller för att jag hade ont & inte kunde sova. När jag var på USÖ, så blev jag väckt flera gånger under natten för olika kontroller. Och nu så väcker Eddie mig flera gånger under natten för att han är hungrig. Så jag behöver få sova ut en hel natt utan att bli väckt av Eddie.
 
Än så länge så vet jag inte till 100% vad jag kommer att göra på lördag. Eftersom jag har barnvakt, så kanske jag drar ut och festar ändå. Men som jag känner just nu, så kommer jag bara att vara hemma och glo på ESC. Men som sagt det kan ju ändra sig när helgen närmar sig, jag kanske känner mig sugen på att dra ut och träffa folk då. Eftersom jag drack lite i lördags, så känner jag mig inte så sugen på att dricka yttligare en helg till. Men jag kanske ändrar mig om någon får för sig att dra med mig ut på något. Det märks hur det blir då.
 
Over and out...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0