Rastlös, nervös & orolig...

Jag känner mig så rastlös just nu plus att jag känner värsta nervositeten och oron i kroppen. Det lustiga är att jag vet inte att jag har något att vara nervös eller orolig över. Jag ska inte göra något speciellt den närmsta tiden och det kommer nog inte hända något som jag borde vara nervös eller orolig över. Det kanske bara är rastlösheten i min kropp som får mig att känna mig som jag gör när jag är nervös eller orolig. För just nu känner jag mig extremt rastlös och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag har ju en hel del saker jag skulle kunna göra, men har inte någon lust att städa eller annat nödvändigt som är jävligt tråkigt.... haha.
 
När Didrik vaknar från sin middagsvila, så är jag nog inte så rastlös längre. Då får jag hålla koll på honom, så han inte river hela lägenheten. Det är tur att han är söt för han är väldigt jobbig emellanåt. Han ska röra allt som han inte får röra.
 
Over and out... <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0