Sentimental...

Idag har jag varit ledsen och gråtit några gånger utan egentligen vetat varför plus att jag har haft anledning att gråta. Jag känner mig så löjlig, jag satt och grät när folk dog på "Emmerdale" idag. Jag brukar sällan gråta när jag ser på film eller serier. Jag fick papper idag om att Theodor har blivit begravd i minneslund. Det känns tungt att tänka på att jag har förlorat ett barn. Jag mår bra för det mesta, men ibland så blir det jobbigt. Livet går vidare och jag kan inte förändra saker & ting. Det är mycket tankar som snurrar runt i mitt huvud vissa dagar.
 
Imorgon är en annan dag och kanske en annan sinnesstämning. Det märks imorgon...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0