Sexigt med karlar som städar

För ett tag sen läste jag en artikel om att kvinnor tycker att det är sexigt när deras karl hjälper till med hushållsarbetet. Jag tycker inte att det är speciellt rockigt att städa, men jag tycker om att ha snyggt och rent runt omkring mig. Ibland önskar jag att älskade att städa och hade väldigt rent hemma, men det ser helt okej ut hemma hos mig. Jag försöker att dammsuga en gång i veckan och försöker att hålla snyggt och rent i köket & badrummet. Städar lite allt eftersom jag smutsar ner. Men det är väldigt dammigt i bokhyllor och så just nu, har inte engagerat mig i att damma på ett tag. Hur som helst så har jag säkerligen betydligt renare och mer städat än en del andra människor.
 
Det jag egentligen ska komma till är eftersom jag inte är så förtjust i att städa, så har jag tänkt en del på att det skulle vara trevligt om en snygg & sexig karl skulle gå runt halvnaken här hemma hos mig & städa. Det skulle vara riktigt jävla nice... =) Samtidigt som jag får städat och fint, så har jag något trevligt att titta på... hehe. Men jag tror att det är få karlar som skulle ställa upp att städa gratis och halvnakna hemma hos mig. Det är ju bara önsketänkande. Fast i dagens läge så skulle vi ju kunna skippa städande och göra annat istället... hehe. Det skulle ju inte vara så dumt det heller... =P
 
Over and out...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0