Min viktresa... hur går det?

Jag har ju ändå kommit en bit på vägen och jag kommer att gå ner dom sista kilona såsmåningom, men det kommer bara att ta lite längre tid än vad jag hade tänkt. 2009 vägde jag över 80kg och bestämde mig att gå ner i vikt & på ett år hade jag gått ner 23kg. Sen gick jag upp den vikten när jag var gravid med Didrik, men innan jag blev gravid med tvillingarna så hade jag gått ner till den vikten jag väger nu. Jag gick upp lite i vikt under graviditeten med tvillingarna, men dom kilona har jag ju gått ner nu, så jag har bara ca 4-6 kg kvar att gå ner för att väga lika mycket som innan jag blev gravid med Didrik. =)
 
Jag peppar mig själv med att titta på före och efter bilder för att se hur långt jag faktiskt har kommit. Jag går ju inte runt och bär på lika mycket extravikt som jag har gjort. =)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0