Konstiga drömmar...

Jag har haft mycket konstiga drömmar dom senaste veckorna. Jag har haft en del mardrömmar också, jag har i allmänhet sovit väldigt oroligt på senare tid och vaknat flera gånger under nätterna. För ett par veckor sen eller nåt sånt så drömde jag att jag av en slump träffade på mitt ex & han var däckad på nåt uteställe för han hade druckit för mycket. Och jag väckte honom och nästan slog ihjäl honom. Dom säger att drömmar brukar ha dolda budskap och det man drömmer är inte det som drömmer betyder och bla bla bla. Men jag tror faktiskt att en hel del drömmar reflekterar det som man verkligen tycker, tänker, känner. För jag vill faktiskt vissa dagar slå fanskapet på käften.
 
Inatt drömde jag att jag var gravid och att pappan var en kille i min bekantskapskrets. Risken att jag skulle ligga med den karln i dagens läge är väldigt extremt liten. Jag har legat med honom för flera år sen, men skulle inte vilja ligga med honom igen. Så risken att jag skulle få hans barn är väldigt liten. Så det är knappast en sanndröm... haha. Jag vet inte om drömmen betyder något överhuvudtaget.
 
Jag kommer inte ihåg alla drömmar jag har drömt på senare tid, men jag vet att jag har drömt en hel del skumma saker. Folk jag tänker mycket på brukar ofta vara med i mina drömmar på ett eller annat sätt.
 
Over and out....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0