Vad faaan är det för fel på karlar nu för tiden???

Jag känner att jag vill vara singel för alltid just nu. Är så trött på att karlar är såna jävla svin. Jag tror fan att alla bra karlar är upptagna och det bara är dom spritfyllda, sexistiska, socialt handikappade skitstövlarna som är singlar. Bara för att kolla läget och se om någon intressant karl skulle kontakta mig, så skrev jag en kontaktannons på en sida på FB. Jag tog snabbt bort min kontaktannons för det var mest bara sexistiska och skitfula karlar som hörde av sig. Finns det inga singelkarlar som är vettiga och vill ha en seriös relation??? Blir så irriterad när jag hade skrivit bara några rader med några av karlarna så skriver dom och frågar om jag gillar sex eller om jag tycker om att prata om sex. Om jag bara ville ha en KK, så hade jag skrivit: JAG VILL KNULLA, GE MIG KUK! Jag är öppen och säger att jag bara vill knulla om det är det jag vill. Men jag vill inte bara ha någon att knulla med, jag vill ha en seriös relation. Men jag vill inte ha det med vem som helst, det måste vara någon jag trivs ihop med och som jag får känslor för och som får känslor för mig. Jaja, eftersom ingen som jag blir intresserad av blir intresserad av mig & dom som blir intresserade av mig vill jag inte ens vara vän med typ, så kommer jag nog vara singel forever. Men men jag har inga problem med att vara singel, det skulle bara vara trevligt att ha någon att mysa med & så. När jag skriver mysa menar jag mysa, alltså kramas, pussas, hålla om varandra och inte sex. Om jag bara vill ha sex, så är det ju bara att leta reda på någon att ligga med. Det är betydligt enklare än att hitta någon som bryr sig och tycker om mig & som jag känner likadant för.
 
Over and out...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0